Lååång dag

 

Puh. Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på Guldfynd. Är helt slut. Tur att det inte är så många pass kvar att jobba, skulle inte trivas i en sån affär någon längre tid. Visst är det kul, men stressig julhandel i kombination med att jag inte kan allting än, plus att det är supervarmt inne i hela Valbo Köpcentrum gör att jag håller på att svimma ungefär var femte sekund. Och det är nästan helt sant. Men jag överlever. Imorgon är det kontoret som gäller, gillar det bättre. Längtar till fredag. Kryssning. Stockholm. USA-brudar. Cinderella kommer att gunga av både det ena och det andra. Som aldrig förr! Längtar tillbaka till Mexico där jag var förra sommaren. Strandparty och sol, vit sand och turkost vatten. Bruna ben. Ge mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0