Resa!




Jobbar
och jobbar för att få ihop pengar till att resa runt och se mig om lite i världen. Hade från början planerat ihop med en annan tjej som tyvärr har hoppat av för att jobba istället. Seriöst? Skulle aldrig göra så mot någon jag har planerat något ihop med.  Men jag deppar inte för det! Ska iallafall ut och resa! Kommer nog bli så att jag åker själv om jag inte får någon med mig. Tyvärr är alla så upptagna med sina egna liv, det är ju så. Känner några andra som är ute och flänger och far både i Asien och i Australien. Roligast att någon kan möta upp mig direkt om jag flyger ner själv. Så nu är frågan vart jag ska, när och hur. Kollat på lite olika alternativ. Åker iallafall innan januari är slut. Längtar så till att få ge mig ut på äventyr. Men en del planering behöver göras innan. Vill du hänga med? Oh yes, I know you do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0