United States




Har slagit in julklappar som jag ska skicka till min värdfamilj som jag bodde hos när jag var au-pair i USA. Saknar tiden där! Tänker ofta på hur kul jag hade. Saknar allt egentligen. Mitt värdbarn Lisa, min familj, mina svenska och amerikanska vänner, Starbucks, shoppingen och atmosfären. USA har något speciellt som måste upplevas med egna ögon. Att se New Yorks skyline är som att befinna sig i en tv. Att se Vita Huset är maffigt. Att gå på gatorna vid Miami Beach och se decoarthusen i pastellfärger är coolt. Att gå i Disneyworlds parker gör dig till ett barn på nytt. Åk till USA om du har möjlighet och inte har varit där. Det är stort. Riktigt stort. Lovar att du inte blir besviken. Där finns nått för alla att se och göra. I sommar ska jag tillbaka. I can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0