Pepparkaksbak



Eftersom det var dåligt med bloggandet i helgen som gick så tänkte jag ge er en liten update nu. I fredags så var jag bara hemma efter jobbet. Mamma var ledig hade adventspyntat så fint när vi kom hem. Vi åt god mat och hade mys framför teven hela kvällen. På lördagen gick jag upp tidigt för att åka till Valbo och jobba på Guldfynd. Jobbade till 15.30. Var helt slut när jag kom hem, julhandeln har verkligen satt i gång. Roligt men samtidigt jobbigt att lära sig allt under stress och press. Men jag fixar det! När jag kom hem bakade jag och syster peppisar. Finns det någon godare doft än den från pepparkakor i huset? På kvällen blev det lite fest med utgång. Trevlig kväll med många trevliga och snygga människor i vimlet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0