Underbara brudar



Nu är det dags att summera min helg som startade i torsdags då jag hoppade på tåget till Uppsala. Den staden och vissa personer där har föralltid en speciell plats i mitt hjärta. Mitt andra hem. När jag kom fram i tordags gick jag på stan en sväng innan jag gick upp mot Engelska parken där Sara och Johanna satt och pluggade med Peter och Anna. Var så underbart att se dem igen! Sen gick Sara och jag hem till Studentvägen och hennes mysiga korridor där vi hängde en stund innan vi gick ner till Luthagens livs och träffade Johanna för att handla till middag. Middagen lagade vi hemma hos Johanna. Kycklingsallad. Jättegott och jättemysigt. Efter maten kollade vi på videofilmen från Korfu i somras. Minnena väckdes till liv! Sen gick vi till Fyrishov där vi simmade och bubblade bubbelpool. Å vilken härlig kväll!

På fredag förmiddag åkte Sara iväg till skolan och jag gick ner på stan och träffade Cissi. Vi gick runt och kikade i affärer och hade det riktigt skoj. Vid lunch var Sara och Johanna klara med plugget och kom ner till stan. Vi gick till Waynes, där vi för övrigt är stammisar, och fikade innan jag och Sara gick hemåt Studentvägen. På vägen köpte vi Sushi till middag. När vi kom hem så bakade vi den godaste kladdkakan av alla! Egentligen skulle vi senare under kvällen dra oss ner på stan, men när det började snöa så fick vi sådana julkänslor i oss att vi istället gick till Folkes och köpte glögg och pepparkakor och myste inne framför avsnitt av Californiacation. Bra serie! Underbara dagar med underbara brudar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du få gratis presentkort på Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Sedan är det bara att börja samla ihop poäng! Det gör du bland annat genom att värva nya medlemmar.

Medlemsskapet är givetvis gratis! Det är dock viktigt att du använder just DEN länken när du blir medlem, för att jag ska kunna få poäng alltså.. och jag vore verkligen tacksam om du ville hjälpa mig att få poäng :)

Ha en bra dag :)

2008-11-25 @ 13:52:28
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0