I believe in angels



Något som jag alltid har varit fascinerad av är änglar. Älskade mina änglabokmärken som allra mest och har alltid tyckt om att se på bilder av änglar. De som känner mig väl vet att jag älskar att få änglar i alla former. Ni vet när man säger att någon har änglavakt om man klarar sig vid en svår olycka eller så. När jag var liten körde jag och min farfar av vägen. Mitt första sportlov i livet slutade lyckligt till slut. Kanske tack vare skyddsänglar? Ingen kan säga att de inte finns. Jag tror faktiskt på att det någonstans finns något som ser ner på oss och vägleder oss vid svåra val. Jag är inte troende, men jag tror på att det finns något. I believe in angels.. Do you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0