Last minutes of 21

Idag känner jag mig riktigt nöjd med vad jag har åstadkommit. Jag har städat, tvättat och överraskat för min kära familj. De blev så nöjda och glada när de kom hem! Det betyder mycket för mig att göra så att människor runtomkring mig känner sig nöjda och glada. Det får mig att må som allra bäst! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måla naglarna. Sen blir det hockey på tv. Ikväll är min sista kväll som 21 år. Imorgon kl 15.15 fyller jag 22 år. Är det meningen att man skall vara vuxen då så har jag nog missuppfattat situationen. Totalt.





Kommentarer
Postat av: jonathan

svar: jaa jag fick så himla mycket ny energi av att vara hemma! :)

2008-11-06 @ 18:52:17
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0