Don't you just love watching the sunset?

Så var det måndag igen. Veckorna rullar på som bara den. Det märks när man tittar ut genom fönstret och ser att det blir mörkare för varje dag. Mysigt ändå. Det första jag gör vart jag än kommer är såklart att tända ljus! Jag vet att jag har skrivit det förut, men ljus är bland det finaste som finns. Är en stark förespråkare av tända ljus, dock är det viktigt med säkerheten!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Fick mitt schema från Guldfynd idag, såg bra ut. Jobbar första passet den 18. Tog just några bilder på solnedgången från balkongen. Så himla vackert. Det är något speciellt med solnedgångar. Vart du än befinner dig i världen så är det speciella på sitt sätt. Sagolikt. Älskar att titta på dem. Nu ska jag ut och springa en runda..

 
   
Sandviken 2008
            USA route7 2007            Mexico 2007          Rhodos 2008




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0