Pappas Dag

Idag är det Fars Dag, så glöm för allt i världen inte att uppvakta er kära far, morfar och farfar. Det räcker med att ge en ros, choklad eller något annat de gillar. Kanske en slips? Läste i tidningen att det var den mest köpta presenten inför fars dag. Jag och lillasyster har gett en bukett rosor till vår älskade pappa Torbjörn nu på morgonen. Sen får man väl passa upp på honom lite extra! På eftermiddagen ska vi till morfar och mormor på fars dag fika, så att även morfar blir firad. Traditionsnörd som jag är tycker jag att det är mysigt med dagar som mors- eller fars dag när de uppvaktas lite extra. Det ska liksom var så, för det är de värda. Vi älskar ju dem! Sen ska man alltid komma ihåg att det är lika viktigt att ge något till någon eller uppvakta någon en helt vanlig dag, det är ju inte att det är just rätt dag som betyder något. Det viktiga är att man visar omtanke och kärlek. Vill lägga in en bild på min pappa, tyvärr så har pappa en tendens att alltid spöka ut sig eller hitta på nått annat tok när vi ska knäppa kort på honom. Det finns normala kort! Men vill ha ett som allra bäst beskriver min älskade pappa. Voilá..


 Älskar dig pappa.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0