Grönt mango te..

Dåligt med aktivitet på bloggen idag, men har haft fullt upp trots att jag har varit ledig. Vaknade halv sju i morse och gick upp och åt frukost, sen skyndade jag mig iväg till tandhygienisten för en vanlig rutinkontroll. Fick beröm över mina välborstade och felfria tänder, så jag kunde stolt gå därifrån med nypolerade gaddar, flourlack med banansmak och ett stort leende. När jag kom hem åkte mamma, lillasyster och jag till Lager 157 och Borlänge Kupolen på en utflykt. Vi hade med oss fika på vägen och stannade vid en mysig sjö. Hittade en sticka tröja, en kofta, tights, en topp och lite annat smått och gott. Vi har haft en jättemysig dag! Mamma köpte ett supergott grönt te med mangosmak på Indiska. Så himla gott. Drack två koppar till Cityakuten. Nu är det sovdags. Jobb imorgon..

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0