Helgen närmar sig

Onsdag är avklarad. Efter jobbet åkte jag in till Valbo för att träffa chefen på Guldfynd. Fick mitt schema som såg riktigt bra ut. Jobb från mitten av november och hela december. De var jättetrevliga så det känns jättekul. Var in en sväng på H&M där jag köpte en midnattsblå klänning med volanger och sidenband som man knyter i midjan. Jättefin var den. Den ska jag nog ha på mig på fredag tillsammans med lite guldiga smycken och höga pumps. Pratade med Cissi i dag, på fredag kommer hon hem. Blir så kul att ses igen Cissi. Så taggad inför fredagens bravader. Vi ska ses på eftermiddagen och handla dricka och sen så startar förfestandet tidigt. Inte senare än 18. Wii. På lördag blir det halloweenmaskerad i Uppsala också. Kan inte vänta att träffa er igen brudar. Längtar så.. 

Nu ska jag ut och springa.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0