Kärleksmums

Hemma igen efter en regnig dag på jobbet. Mamma och jag var till Valbo när vi hade slutat, där lunchade vi god foccacia med sallad och kikade runt lite i affärer. Hittade en tröja och ett skärp och så köpte jag en ny Dior mascara. Diorshow är mascarornas rolls royce. Testa den om ni inte redan har gjort det. När vi kom hem så drack vi te och nu är det bakning som gäller. I morgon är det fredagsfika på jobbet och det är mammas tur att bjuda. Föreslog att vi skulle göra kärleksmums, så det är det som doftar så gott i vårat hus just nu! Den är någonting som jag verkligen gillar. Något speciellt med kärleksmums. Efter maten ska jag ut på powerwalk, skönt. Finns ingenting bättre än långa promenader i höstrusk. Ja, nästan iallafall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0