Regn

Så vaknar man upp till ännu en dag. Istället för att solen lyser på fönsterbläcket så hörs regnet slå emot rutan. En dag när man egentligen bara vill vara hemma med tända ljus och sitta under en filt och ha det bara så där mysigt. Men nu väntar jobbet, mysa får man göra ikväll. Idag jobbar vi lite kortare dag och sen ska mamma och jag åka en sväng på lite shopping. Lillasyster ska till Stockholm med skolan den lilla skitungen, gå på Riksdagen och Historiska Museet. Lite avundsjuk är jag faktiskt. Men jag har ju faktiskt gjort mina Stockholmsresor när jag gick i skolan, så det är ju inte mer än rättvist. Hoppas du får en härlig dag mitt hjärta. När pappa kommer hem ikväll ska vi äta soppa och pannkaka. Det är ju torsdag.

Puss




Alltid vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0