Skogen nästa

Morning ladies and gentlemen and welcome to this flight to....skogen!

Så är det redan onsdag. Idag blir en härlig dag. Ska ut i skogen och plocka svamp, bara mormor och jag och matsäck. Det är så mysigt att bara gå runt i sin egna lilla värld och fundera på saker och ting. Mormor har förberett någon god matsäck, spännande. Så på eftermiddagen när jag kommer hem har jag förhoppningsvis korgen full av svamp, rosiga kinder och är laddad till tusen för ett spinning/pushpass ikväll. Kameran följer med ut i skogen, så jag lägger upp några bilder på skogens skatter senare under dagen..

..Hemma från en härlig dag i skogen med mormor och morfar. Vad svamp vi hittade. Helt otroligt. Först åkte vi till stugan där mormor bar in ved och morfar eldade i spisen tills vi kom tillbaka från våran svamptur. Här kommer lite vackra höstbilder från våran dag..

      
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0