Teatime

Nu har jag jobbat min första dag hos mamma, känns riktigt kul och jag ser fram emot de här veckorna. Nu har jag nyss kommit hem från en powerwalk så nu väntar duschen och sen te vid teven och Cityakuten.
Mycket roligt som händer framöver nu! Jobbet har startat så kassan fylls på. Jag ska till Uppsala och träffa tjejerna där vi ska ha lite raj raj. Cissi kommer hem till stan snart och vi ska på Autum Glory på Kharma, stoor fest i lilla men kära Sandviken med Dj:s från Solidaritet i vår vackra huvudstad. Det ni! Blir även en sväng ner till Stockholm för att hälsa på en jättegullig tjej, Sofie. Vi ska ut och göra stan osäker! Ja, mycket som händer och mycket att se fram emot. Men man ska komma ihåg att njuta av varje dag också. Göra vardagen till det lilla extra. Må bra, skratta och göra det man tycker om! Och det vikigtaste av allt, ta vara på de som du tycker om! Det är det som sätter guldkant på tillvaron. Glöm inte det.

Kram och Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0