Härliga vår!



Nu har jag haft några dagar att anpassa mig till den svenska vardagen igen. Idag är det fredag, första fredagen hemma på länge och dessutom en alldeles underbar vårdag! Solen skiner, snödroppar och krokusar blommar och fåglarna kvittrar glatt. Visst är det grymt härligt att resa till värmen, men det finns ändå inget som slår de vår-och sommarkänslor man får här hemma en dag som den här. Det är ett som är säkert! Idag ska jag hämta lillasyster när hon slutar i skolan och så ska vi ha en systerdag med lite vårshopping och fika i Gävle. Va härligt! 
 
Ha en s u p e r- d u p e r- d u n d e r bra fredag kära ni.

Kommentarer
Postat av: g

2009-04-04 @ 09:56:50
Postat av: henrik

Härlig vårbild=)

2009-04-04 @ 09:57:15
URL: http://henriknyberg.blogg.se/
Postat av: J e s i

Åh vad fint :D Jag älskar att våren hr kommit, idag ska till och med ta på mig jeansjackan :)

2009-04-04 @ 10:51:50
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0