Back on track



Hej kära ni.
 Har haft ett blogguppehåll på några dagar eftersom att jag har varit ute på språng. Nämligen i Stockholm. Hälsade på Johanna och det blev lite party och utgång på Berns. Sen mötte jag upp några andra superduperbra brudar och vi gick på Britneys konsert i Globen igår. Det har varit en rolig helg, det blev lite strul och stress på slutet, fast allt ordnade sig till slut som tur var. Bästa mormor och morfar hämtade mig på station i Gävle när jag kom idag vid lunch. Sen var det bara att byta om och sticka till jobbet. Nu sitter jag här och dricker te i min ensamhet. Mina föräldrar och älskade syster är på Kreta och kommer hem på söndag. Jag saknar dem, men unnar dem så en semester eftersom jag var ute och reste i vintras när de var hemma och slet. Är helt slut nu. Imorgon blir det sovmorgon.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin.H

sv:tack så mkt!Att han är!



Älskar dina bilder och din header!Kram!

2009-07-15 @ 10:46:58
URL: http://flooweer.blogg.se/
Postat av: Nina

åh, gillar bilden =)



puss

2009-07-15 @ 12:42:54
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0