Big day!



Idag tar mina vänner sin sjuksköterskeexamen här i Uppsala. Jag är så glad för deras skull, ni är så jävla bra! Nästa år är det min tur. Har haft mycket att förbereda inför dagen, presenter, pyssel, champagne och massa annat. Filmkameran är laddad och snart ska jag locka till håret. Även jag vill ju vara extra tjusig den stora dagen till ära. Har en jättefin blommig klänning från TopShop som jag lånat av min kära syster. Att ta en universitetsexamen är stort. STORT.  Jag har hållit mina tummar för att solen ska kika fram, men det verkar tyvärr hopplöst. Så vi får hoppas på att det inte blir regn! Idag tar också alla gymnasister studenten här i Uppsala. Big Day. Njut av dagen för den kommer aldrig igen. Tänk att det var fyra år sedan man själv stod där med mössan på. Vart tar åren vägen? Men som man brukar säga. Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns..

Kommentarer
Postat av: Karla

Tack så mycket :)



Ja eller hur åren går fort. Jag tog studenten för 2 år sedan och det kändes bara som igår.

2009-06-05 @ 14:24:36
URL: http://alrak.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart står jag aspackad med champangen i handen å mössan på huvvet och skriker mig hes! ;) och du står nere och grattar mig älsko ;D loooove <3

2009-06-05 @ 16:19:04
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0