Brie, druvor, kex och skönt häng!


Tentafesten i maj förra året

Igår kväll hade Sara, Johanna och jag en myskväll här hemma hos mig! Vi köpte Brieost, kex och vindruvor, drack te och hängde. Supernice! Nu har vi känt varandra i snart tre år. Vilka jävla underbara år vi har haft ihop här i Uppsala. Nu på fredag tar de sin sjuksköterskeexamen. Kan knappt fatta det. Det skulle även jag ha gjort om jag inte hade tagit studieuppehåll, men det känns rätt att jag gjorde det, jag var inte redo att bli klar riktigt än. Nästa år är det min tur. Som tur är kommer vi alltid att vara vänner. Det bara måste vara så. Järngänget for life.

Kommentarer
Postat av: Nina

mysigt :)

2009-06-02 @ 13:07:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0