Pardon me?




lördag morgon flyger jag med mamma, pappa och Rebecka till London for en härlig weekend tillsammans. Det ska bli så roligt. Har aldrig varit där förut så då känns det extra spännande. Vi förvandlas till tvättäkta turister med kameran i högsta hugg. Är alltid uppe i ett slags lyckorus innan jag ska resa någonstans. Det liksom pirrar i kroppen ni vet? Det spelar ingen roll vart och hur långt. Så har jag varit ända sedan jag var liten. Och en viktig sak är att alltid ha picnic eller matsäck med på utflykten. Det blir frukost tidigt på lördag morgon. På Arlandas parkering. Mys.

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Åh, hoppas du får det trevligt! Och bra väder... ;)

2009-06-12 @ 21:16:51
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0