Picadilly Circus är stället för mig






Nu har jag återvänt från en härlig weekend i London. Kom hem i tisdags kväll, och har haft fullt upp, så har tyvärr inte hunnit blogga. Det var iallafall en jättelyckad tripp med toppenväder (det brukar ju regna en del i England), bra shopping, doubledeckerbuss, Madame Tussauds, London Eye, Mamma Mia-musikal, Picadilly Circus, Starbucks' och massa annat trevligt! Skönt att åka med familjen och bara umgås med varandra. Mitt första besök i London blev alltså mycket lyckat och jag fastnade verkligen för staden. Så ett andra besök är redan besämt. Det blev en del kort tagna som jag självklart bjuder på senare. Jag har några att starta med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0